سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iphone

 فناوری "تصویرعالی"درآیفون تصویری کوماکس آیفون تصویری کوماکس یک برند نام آشنا در ایران می باشد که نزدیک به سه دهه در ایران فعالیت دارد.دربازکن تصویری کوماکس محصول کشور کره جنوبی بوده و همواره مدل اصلی آن یعنی کره ای بودن مورد تاکید مصرف کننده قرار دارد. به خاطر وجود داشتن مدل های بی کیفیت چینی و متفرقه در بازار ایران این دق دقه کاملا منطقی می باشد اما این مشکل از طریق شرکت وارد کننده برطرف گردیده و آیفون تصویری کوماکس به صورت قانونی وارد کشور گردیده ودارای برگه ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.به هر صورت بارزترین ویژگی که در آیفون تصویری کوماکس در سال 2016خودنمایی می کند فناوری دیجیتال و تمام LED  است که در سری محصولات fine view می توان مشاهده کرد.این فناوری در صفحه نمایش محصولات آیفون تصویری کوماکس مشهود می باشد وباعث کیفیت بی نظیر تصویر و حس واقعی بودن تصویر رابه کاربر می دهد.کوماکس را باید پیش تاز عرصه آیفون تصویری دانست که بسیاری از شرکت ها به تقلید از این غول کره ای محصول ارئه می کنند.محصولات آیفون تصویری تحت شبکه و خانه هوشمند کوماکس نیز در دسترس مشتریان محترم در ایران فرار گرفته است. آیفون تصویری

 


آیفون تصویری "کامکث" کیفیت و قیمت مناسبآیفون تصویری کامکث یک محصول مشترک از ایران و هنک گنگ می باشدو طراحی گوشی آن ثبت شده در ایران می باشد.دلیل محبوبیت و موفقیت این برند مشترک را می توان ،قیمت مناسب و طراحی زیباشیک و جدید دانست.تولیدات آیفون تصویری کامکث با صفحه نمایش LEDمی باشدو دارای رزولوشن تصویر بالا است.از دیگر مشخصات دربازکن تصویری کامکث داشتن پنل ساده و کارتخوان آن می باشد که یک اختلاف قیمت پایین بین آنها وجود دارد و می توان از پنل با قابلیت کارتخوان در تمامی مانیتورها استفاده کرد.به طور مثال مدل 7 اینچ باحافظه کامکث به نام CDV70T/M با حافظه از قیمت زیر سه میلیون ریال برخوردار بوده و مانیتور7اینچ پرفروش این برند می باشد.برای تهیه آیفون تصویری کامکث مشاورین دکاشاپ آماده مشاوره وبازدید رایگان پروژه مشتریان محترم می باشند.  لیست قیمت آیفون تصویری کامکث
 

 
آیفون تصویری ( دربازکن تصویری ) در سبد محصولات سوزوکی:در زمان های نه چندان دور استفاده از آیفون تصویری در منازل یک کالای لوکس وپرهزینه  محسوب می گشت و اندک معدودی بودند که به دلیل توانایی مالی و لوکس بودن آن ازایفن تصویری ومزیت های آن استفاده می کردند. ولی حالا برای اغلب ما دیگر خیلی کم پیش می آید ویا اصلا پیش نمی آید که برای بازکردن درب منزل ازسیستم صوتی استفاده کنیم،وقتی به راحتی می توانیم ازتکنولوژی کمال استفاده راببریم و یک آیفون تصویری خوب ایرانی ویا وارداتی متناسب با کارایی که انتظار داریم تهیه نماییم.تمام این موارد موهبتی بود که به لطف ثبت دیجیتال محقق شد. ازسال 1389یک برند خوب آیفون تصویری ژاپنی به نام سوزوکی(suzuki) به تولیدات داخلی کشور اضافه گشت که شاید با اسم آن بیشتر خودرو و یا موتورسیکلت در ذهن ما تداعی می شود.بله درست است دربازکن تصویری سوزوکی برندی است که اصالتا ژاپنی می باشدو شرکت پارسیان فدک تصویر شروع به تولید آن به صورت انبوه درایران نمود البته با اجازه کتبی از شرکت اصلی آیفون تصویری سوزوکی که در سایت اصلی شرکت نیز به محل تولید وارائه خدمات در ایران اشاره شده است.برند سوزوکی از قبل سال1389 در ایران به صورت واردات حضور داشته وچه بسا در سالهای خیلی دورتر هم توسط اشخاص ویا شرکت ها وارد ایران می گشته وبازار ایران با این محصول که حالا تولید داخل گشته نا آشنا نمی باشد.دراین مدت کم از حضور ایفون تصویری سوزوکی در ایران تنوع محصول این شرکت بسیار عالی می باشدوتقریبا با20محصول سبد محصولات دربازکن تصویری خود را کامل نموده است.از مانیتورهای 3.5اینچ تا 7اینچ متنوع می باشدواز نظر باحافظه و بدون حافظه بودن نیز تفکیک شده می باشد. دربیشتر محصولات درقسمت مانیتورها از صفحه نمایش ال ای دی استفاده شده است،دارای تاییدیه QCمی باشدو اصلی ترین مزیت ایفون تصویری سوزوکی قیمت بسیار مناسب آن می باشد که می تواند با محصولات دیگر برندهای تولید داخل رقابت کند.محصولات آیفون تصویری سوزوکی دارای 12ماه ضمانت تعویض و24ماه ضمانت تعمییر دارد و در زمینه بسته بندی محصولات و ارائه کاتالوگ فارسی نصب و برگه ضمانت نامه نیز بسیارموفق عمل کرده است. در مدل های سری Mسوزکی قابلیت فیلم وعکس فعال می باشد.ومی تواند انتخاب مناسبی برای حفاظت بیشتر از منازل باشد. دکا شاپ با ارائه محصولات سوزوکی (آیفون تصویری و جک برقی سوزوکی )درخدمت شما عزیزان می باشیم. آیفون تصویری تحت شبکه و آیفون تصویری IP هم از مدل های جدید و امکانات بروزیی  برخوردار است.

چرا آیفون تصویری اف اف؟همیشه باید از تولیدات با کیفیت داخلی کشور حمایت نمود تا یک رقابت سالم با محصولات وارداتی داشته باشند.آیفون تصویری اف اف در سال 1392شروع به تولید محصول و روانه کردن آن به بازار ایران نمود.نام اف اف برای اکثر ما آشنا می باشد ودر قدیم نام آیفون صوتی با هر برندی را اف اف می نامیدیم ولی اکنون دیگر این برند را می توانیم به صورت آیفون تصویری با کیفیت و تنوع در ساخت آن داشته باشیم.البته قیمت تمام شده در آیفون تصویری اف اف پایین و مناسب می باشدو یک پیشنهاد عالی برای مشتریان حساس به قیمت می باشد.به هرحال 4مدل مانیتور جزء تولیدات اف اف می باشد که از تنوع،صفحه نمایش،باحافظه و بدون حافظه،دوپنله،برخوردار می باشد.گارانتی 24 ماهه محصولات دربازکن تصویری اف اف پشتوانه محکم خرید ما می باشد.

 
کیفیت بالای صفحه نمایش آلدو در آیفون تصویری آلدو: شرکت آلدو  Aldo سازنده آیفون تصویری و جک های کنترلی پارکینگ ایرانی می‌باشد که از سال 1389 وارد عرصه رقابت با دیگر محصولات داخلی و خارجی در این زمینه گردید.
 
به دلیل داشتن آشنایی و واردات محصولات آیفون تصویری و جک پارکینگی به مدت طولانی توسط مدیریت این مجموعه در تولیدات   شرکت آلدو تمامی این تجربیات به کار بسته شد تا محصولاتی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مشتریان محترم قرار داده شود. کیفیت تصویری در نمایشگر آیفون تصویری آلدو از تکنولوژی LED برخوردار می‌باشد که جای هیچ بحثی در مورد کیفیت بالای تصویر باقی نمی‌گذارد.   آیفون تصویری آلدو مناسب برای کسانی می‌باشد که یک محصول ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب و دارای تکنولوژی روز را می‌خواهند. فروشگاه  دکا شاپ می‌تواند در انتخاب و ارائه تمامی محصولات   آیفون تصویری آلدو، شما عزیزان را همراهی نماید.
اگر به دنبال آلدو هستید پس بهتره آیفون تصویری تابان هم مشاهده کنید
قیمت انواع آیفون تصویری تکنماازسال 1385محصولات آیفون تصویری تکنما باقیمت مناسب روانه بازار ایران و وارد رقابت با تولیدات داخلی و وارداتی گشت.آیفون تصویری تکنما از همان اول حضور خود در بازار با تکیه بر داشتن امکانات و قابلیت های بیشتر در مدل های آیفون تصویری خود نسبت به رقبا بوده است وتا کنون در این عرصه موفق عمل کرده است.محصول آیفون تصویری تکنما با داشتن استانداردiso9001:2008 از اروپا فروش خود را به کشورهای همجوار نیز گسترش داده است و به دلیل امکاناتی نظیر،پنل کدینگ،پنل مجهز به کارت وکد جهت باز کردن درب،ارتباط بین واحد و نگهبانی،ارتباط با دوربین مداربسته،قیمت مناسب،صرفه جویی در سیم کشی،انتخاب خوبی می تواند باشد.در تولیدات آخر شرکت تکنما باز هم موضوع قیمت ارزان آیفون تصویری مدنظر قرار گرفت و دراین دو مدل امکانات پیشرفته با قیمت تمام شده مناسب در دسترس مشتریان محترم قرار گرفت.دکا شاپ آماده بازدید رایگان از پروژه و نصب آیفون تصویری تک نما برای مشتریان محترم می باشد.  

 
خواست و نیاز مشتری با آیفون تصویری الکتروپیک : شاید نام الکتروپیک را روی دیوار اکثر منازل دیده باشید و به همین خاطر نامش برایتان آشنا باشد ، الکتروپیک از سال 1364 تولید آیفون صوتی خود را به نام کلون آغاز نمود و تا به امروز نیز با پیشرفت تکنولوژی آیفون تصویری خود را نیز با نام الکتروپیک با کیفیت و مطابق استاندارد اروپا تولید می نماید . آیفون تصویری الکتروپیک دارای استاندارد iso9001-2008 سیستم مدیریت کیفیت از شرکت TUV NORD آلمان می باشد. 

با این که محصولات آیفون تصویری این شرکت از تنوع زیاد نسبت به دیگر تولید کنندگان برخوردار نیست اما همیشه یک اصل خوب و بادوام را به کمیت کالا ترجیح داده است و برای معرفی محصول جدید نو آوری و کیفیت را مدنظر قرار داده تا مشتریان خود را وفادار و بیشتر نماید. مدل 1286 آیفون تصویری الکتروپیک را می توان یکی از محبوب ترین در بین مشتریان دیروز و امروز این شرکت دانشت که مورد توجه زیاد قرار دارد آن هم به دلیل قیمت مناسب ، کارایی و دوام بالا نسبت به گوشی های دیگر موجود در بازار ایران جدید ترین مدل آیفون تصویری در ابعاد 15 اینچ و با امکانات عکس برداری ، ضبط فیلم برداری و کلید لمسی در سال 1394 وارد بازار ایران گردید و مورد استقبال مصرف کننده و توزیع کنندگان این شرکت قرار گرفت. محصولات شرکت الکتروپیک به کشور های هم جوار ایران نیز صادر می شود و هدف بعدی صادرات به خاورمیانه می باشد. در قسمت دربازکن های کنترلی پارکینگ نیز فعالیت خود را از سال 1389 آغاز و با تولید جک برقی یوتاب و همچنین قفل برقی به همین نام وارد عرصه رقابت گردیده است . سبد محصولات آیفون تصویری الکتروپیک کامل می باشد و با ارائه گارانتی 3 ساله کلیه محصولات خیال مشتریان محترم را از بابت خدمات آسوده نموده است.  
سیر تحول سیماران در آیفون تصویری: اولین عامل در انتخاب سیماران به عنوان برند آیفون تصویری مورد استفاده حدود نیم قرن تلاش این شرکت در تولید تجهیزات الکترونیک می باشد . همچنین تنوع تولیدات شرکت سیماران بسیار بالا بوده و برای هر سلیقه یک انتخاب موجود می باشد به طور مثال آیفون تصویری با حافظه ، بدون حافظه ، کدینگ ، دارای ارتباط داخلی و تحت شبکه که جدیدا به بازار عرضه شده است .
 
بررسی محصولات آیفون تصویری سیماران : در تمامی گوشی های این شرکت تفاوت در شکل ظاهری و امکانات متفاوت وجود دارد و از تولید دو محصول یکسان جلوگیری شده است . از آیفون تصویری با نمایشگر 3.5 اینچ تا 7 اینچ با هندست و بدون هند ست موجود می باشد . از نظر گارانتی محصولات :  کلیه تولیدات آیفون تصویری سیماران دارای 36 ماه گارانتی شرکت می باشد و در هنگام نیاز به خدمات پس از فروش می توان با شماره های شرکت که در قسمت کناری آیفون تصویری موجود می باشد تماس و اعلام خرابی نمود . سیماران دارای راهکارهای متنوع برای انجام پروژه های کوچک و بزرگ می باشد از جمله اجرای کدینگ برای مجتمع عای مسکونی با تعداد بالا و قابلیت یک پنل با 50 زنگ برای مجتمع مسکونی ،برای جلوگیری از نصب 3 پنل در ورودی ساختمان ارتباط داخلی ساختمان و باز کردن درب ورودی به وسیله کارت تگ جاسوئیچی و رمز برای هر واحد مجزا . به هر حال برای انتخاب آیفون تصویری نمی توان از محصولات شرکت سیماران چشم پوشی کرد و با یک انتخاب مناسب و هوشمندانه می توان از امکانات آن بهرمند شد .  

آیفون تصویری سامسونگ
آیفون تصویری سامسونگ کره یکی از برترین برند های در صنعت تولید آیفون تصویری می باشد . دربازکن تصویری سامسونگ دارای کیفیت تصویر و شفافیت  بسیار بالایی بوده و محصولات فوق العاده ای با طراحی و ساخت زیبا به بازار عرضه نموده است . شرکت ایمن سازان نماینده فروش خانه هوشمند و درب بازکن های تصویری شرکت سامسونگ در ایران بوده  و علاوه بر ارائه محصول نهایی، خدمات وپشتیبانی، راهکارهای تجاری را عرضه می نماید. ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش گسترده، این شرکت را به عنوان یک پیشگام در ارائه خدمات و سرویس های ویژه به مشتریان خود، به همگان معرفی نموده است . 
 
شرکت ایمن سازان نماینده فروش محصولات آیفون درب منزل سامسونگ کره آماده ارسال لیست قیمت فروش جهت مشتریان عزیز  و همچنین لیست قیمت پخش به همکاران گرامی در سرتاسر کشور می باشد .